piątek, 21 września 2012

kolekcjonowanie

Cześć
Nie wiem jak Wy ale ja jako człowiek niezwykle ciekawy świata uwielbiam czerpać informacje z wszelkich możliwych źródeł wiedzy. Jak dowiedziałam się o ciąży to oczywiście wpadłam wygłodniale do kolportera w celu zakupu wszystkiego co nazywało się ciąża i spółka by chłonąć, chłonąć i jeszcze raz chłonąć. W międzyczasie każde maleńkie niewiadome sprawdzałam wertując fora internetowe. Jedni przestrzegają przed internetem, że tylko można się strachu najeść ale ja tam mam dystans i uważam że nic lepiej nie rozwiewa wątpliwości niż porady innych kobiet które doświadczają tego samego. Sami lekarze często różne rzeczy mówią, co jeden to mądrzejszy i nie rzadko sobie przeczą więc o ile nie chodzi o lekarstwa to uwielbiam czytać co ludzie piszą:) Ale jeśli chodzi o domowe poradniki to otrzymałam w prezencie fajną książkę która jest na chwilę obecną dostępna w sklepach a nazywa się ona " ciąża tydzień po tygodniu" i została ona wydana przez miesięcznik Dziecko. Koszt to 15zł, myślę że niewiele a jest tam krótko i treściwie opisane jak rośnie wasze dziecko, czego możecie się spodziewać w nadchodzących tygodniach, są opisy, badania, porady i wiele wiele innych. Bardzo przyjemna sprawa tak więc polecam gorąco. Jeśli chodzi o miesięczniki to na okres ciąży są rozczarowujące ponieważ o samej ciąży niewiele tam piszą, raczej wszystko o niemowlakach więc lepiej się wstrzymać do narodzin bo za wiele to tam nie ma:)Ale jak kogoś parzą pieniążki w rączki tak jak mnie gdy widzę stoisko Prasa to niech szaleje, a co tam, wszakże nie co dzień jest się w temacie ciąży:)
Minnie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz