czwartek, 20 września 2012

kilka słów o yt

Witam Was kochani bardzo serdecznie
Dziękuję że odwiedziliście mojego bloga. Zapraszam osoby zainteresowane na mój kanał na yt minnie8555 a widzom z kanału dziękuję za wytrwałość i wszystkie wiadomości prywatne oraz sympatyczne komentarze na które niestety nie miałam czasu odpowiedzieć. Słowem wstępu i wyjaśnienia:) u nas wszystko super! jest tak wiele rzeczy o których chciałabym Wam opowiedzieć a nie mogę na yt ze względu na brak czasu dlatego założyłam tego bloga który będzie poświęcony tylko i wyłącznie tematowi ciąży i córeczce w którym będę opowiadać na bieżąco co się u nas dzieje. Mam nadzieję że zaspokoję wasza ciekawość jak również będę służyć dobrą radą:) na początek będą nudy bo chcę opowiedzieć o początkach planowania ciąży ale postaram się szybciutko dojść to obecnego stanu:)buziaki
Minnie

1 komentarz:

  1. lubię jak mowisz na YT wiec czekam jednak na filmiki:) ale na blog tez bede zagladac, pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń